2010年8月17日 星期二

兩天的雜項

昨天我去Otpus去弄一下mobile phone offer,我的英語是用的時候,雖然講我不是太多,但起碼跟街上的外國人有溝通,聽得明白
今日學校去睇Play,係學校搞drama既同學去表演,幾好睇,但係好多英文聽唔明白,不過sound effects同special effects做得不錯
放學後去了WG買雪糕食,個嘴唇超紅又乾,有少少腫,特別係左邊嘴角有兩個傷口,好辛苦
近排我7:30am先起身,遲左半個鐘起身,可能遲訓,今日一定要11點鐘訓
我昨日開始寫小說,合共今天寫的有3版半張紙,大約有1400字,但我目標係寫2萬字,100張紙的小說,主要係懸疑小說,大綱做好,但還要修改一下,開頭寫了傑明同紫玲上課的事,不久就會發生怪事,以及怪異恐怖的事,大約需要兩個月半吧

沒有留言:

張貼留言