2010年8月14日 星期六

周六去行下

今日下午兩點半鐘左右出去行行商場,有得飲Boost,後悔選banana味,但係都好好味,四圍行下,起碼對商場不同店鋪既專用名詞,貨品有認識(當然係英文啦),一來又可以知道墨爾本其他地方,唔洗係屋企咁悶,出黎增廣一下見聞,的確,我對墨爾本認識不多,除了返學經常搭既850同631,其他地方唔係去好多次

車票自已識買,英語運用比以前多好多,而且唔會擔心唔去問去講,今天好大風,我將廁所同埋房間打掃以及通通風,空氣清新D,唔會有怪味(因為本人懶,可能是衫襪味)

我下年好大機會去years11,老師比機會我下學期去yrs10,main stream去試一下,我一定要努力讀好英文,背多D生字多D講野,同埋我尋日Miss Li幫我填左張Tax number file form,我遲D要找工,賺錢,有錢賺就唔洗要人地比零用錢,同埋要買咩就買咩,我幾乎日日返學係食自已整既三文治,都幾無聊,有時食唔飽,不過返學係開心既!Science堂既時候,玩observation game去寫關於燃燒candle既observation,真係有candle係你面前玩,老師話以前學校有一個女仔yrs7可以寫50個observation,天才!我只寫了12個

上次飲左一杯茶,超香,第二日都有陣香味係杯到,我好想再飲茶,返學校去沖黎飲

沒有留言:

張貼留言