2010年9月25日 星期六

Good movie(1)

我係澳洲呢到,語言班都幾閒下,所以一個星期大約睇一兩套moive,有D電影製作得好有意思,好有氣氛同埋哲理,最重要係夠懸疑,我最中意懸疑又帶有少少恐怖既,以下係我認為做得非常好既電影
Angels and Demons
The Da Vinci Code
The Game
Se7en(七宗罪)
Final Destination 4(死神來了4)
Primal Fear
Thoughtcrimes
88 minutes
呢幾套真係好好睇(以上只係一部份而已),如果比分數的話,其實每一套都可以比9.5/10分,特別係頭兩個同埋最後三個,我之後去main stream class,可能就冇咁機會去睇,不過都會keep住一個月睇一兩套,之後再同大家介紹一下,順道我也可以借此機會去回味記錄一下,我睇左咁多好電影!

沒有留言:

張貼留言