2010年9月12日 星期日

兩週雜項2010/9/4-12

上星期六,去左uncle一個朋友既新房party,好開心,同人傾計,星期日,慶祝父親節,去左食牛排同埋去一個市場行一行,送左一張父親節咔比我uncle
好快到家長日同埋完左個語言班,近排有兩個presentation,同埋下星期三要去表演,近排我好中意去睇電視,例如Deal or no deal,今日星期日,又見到個人女仔,原來佢之前搵我facebook搵左好耐,好開心能夠同佢傾計,好想以後都返教會(英文一定要大大大進步!)
春天到了,好驚我會有花粉症,小心D好D
下星期我會有presentation,做好D,同埋假期之後,要去main stream class啦(year 10),努力努力

沒有留言:

張貼留言