2010年5月28日 星期五

簽證批了!!!!!

昨日(5月28日)下午放學後,大約5點幾,一開電腦我個agent就同我講我張學生簽證批左,起初以為發夢,之後自己親自去檢查一下,果然真的批了,而且是昨日當日即批發的,等左好耐了終於有張簽證,好多謝agent幫我跟進一下,下星期一辦理退學手續,星期二先最後一日,起碼有兩次機會可以再見到同學一面,我親戚今日E-mail寄左兩張信比我,一張係當地中學叫我去開學既信,另一張就是簽證的編號的信,好開心,但係又意味要同同學分開,有少少唔惜得

我地班房係到玩明報張封面,吳宣倫博士,貼到三分二個壁報都係影音使團既封面,最好笑係我地以為鍾sir會介意,個個驚貼完之後驚死,點知鍾sir話冇問題,幾好呀,笑死我地全班,(返到屋企之後,好多人msn icon都係吳宣倫博士)

我係週會舉手答問題(有關中國內地既常識問答),我答對了,令到一個塗改帶同埋一本簿仔,勁開心

posted: 2010 5 29 12:36pm

沒有留言:

張貼留言