2010年5月20日 星期四

520馬可賓畢業典禮以及制服團隊檢閱日

今日係中五同中七的畢業典禮,我十一點幾就去到學校,見到學校上星期六安裝的六部LG液晶體電視機大派用場,內容講述畢業典禮同埋制服團隊檢閱,一返到學校勁多蚊咬,去左校務處令白花油先好返一半,之後prefect d人到齊晒,之後去prefect room到噴蚊怕水,勁油性,我噴左勁多(以為係水性蚊怕水),之後去校門附近當值,有同埋一些訓導老師一齊當值,天氣太好太陽太猛,我捉左三個人去剪頭髮,有一個仲要噴黑返頭髮,我覺得幾好呀咁當值,睇人剪幫人噴返黑頭髮,朱sir罵人帶手機個樣幾恐怖又有權威,之後去睇畢業典禮,有曾德成局長黎做畢業典禮既嘉賓,之後制服團隊步操幾好睇,最衰我地prefect leader冇得去食茶點,我又等唔到鄭芷翹影相,最後同自己班d人影相,之後便自己一個人行路返屋企,差唔多六點返到屋企,幾肚餓下,不過今日天氣好好,畢業典禮同檢閱又幾好睇咁,開心

沒有留言:

張貼留言